eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Data: 2012-01-04 14:40:45
    Temat: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (04.01.2012 15:32), qwerty wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dokładnie. Rok temu pralka mi się popsuła. Okazało się, że grzejnik się
    > przepalił. Mogli przecież zrobić z innego metalu...

    Ano. Gówniane wykonanie.

    Podobnie jak lodówki z drzwiami przykręcanymi na wkręty do czegoś
    drewnopochodnego itd...

    Z jednej strony - to jest obniżanie ceny kosztem jakości. Z drugiej -
    czy komuś na tej jakości tak zależy żeby zapłacić więcej?

    Przywołana przeze mnie lampka - jest taka trwała, bo wykonana w całości
    z mosiądzu. Jedyny element z tworzywa sztucznego to guzik przełącznika i
    izolacja kabla (które musiałem wymienić). Gwint żarówki z metalu - więc
    nie ma więc potrzeby ograniczenia mocy żarówki itd...

    Jednak kto doceni to że lampkę można rozebrać i złożyć po 80 latach od
    zakupu? Jeden na 100? Jeden na 1000?

    > Raczej nie umiesz z nich korzystać, albo kupujesz polski szrot (apollo
    > itp).

    Kupuję różne. I akurat te polskie to jedyne które dotąd mi się nie
    popaliły.

    p. m.