eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Data: 2012-01-04 13:13:23
    Temat: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
    Od: "Balcerowicz" <...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mvoicem" napisał :
    > Ale przecież nie jest tak, że mi się pralka zepsuła tuż po
    > gwarancji dlatego że ma jakiś licznik, tylko dlatego,
    > że była gównianie wykonana.

    a to że była tak wykonana żeby się zepsuła tydzień po gwarancji to tylko
    dlatego że tak została zaprojektowana, w ekonomi istnieje taki termin jak
    "planowana żywotność", czyli celowo planuje się kiedy towar ma się zepsuć,
    po to żeby firma miała pieniądze ze sprzedaży "nowego" bubla z celowymi
    wadami produkcyjnymi, oczywiście jest to spisek i złodziejstwo (tylko
    naiwnym się wmawia że spiski złodziei nie istnieją) ale naiwniakom wmawia
    się że to uczciwa ekonomia, ale na tym opiera się ekonomia że koncerny
    masowo okradają całe narody tylko po to żeby finansować zbrojenia narodu
    wybranego, który to dzielnie morduje cywili, kobiety i dzieci palestyńskie.

    > (co swoją drogą jest dla mnie super, bo dzięki polityce
    > gwarancyjnej marketów, będę przez długie lata miał za
    > te same pieniądze ciągle nową żarówkę).

    ech naiwność ludzka nie zna granic, najśmieszniejsze jest to że jest ona
    wkalkulowana w tą ekonomię;)