  • Data: 2007-06-25 10:39:40
    Temat: Re: zakup samochodu od obcokrajowca
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "redabarth" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f5o485$38j$1@inews.gazeta.pl...

    > generalnie to samochód sprawdziłem pod względem legalności i pochodzenia i
    > wszystko się zgadza tutaj wszystko jest ok

    Wszelkie sprawdzania (nawet od policji) oznaczają tylko: "w chwili, gdy ten
    dokument wystawiamy, to nie jest nam nic wiadomo, że samochód ma jakieś wady
    prawne".
    Oczywiście, gdy za 5 minut jakieś wady jednak się pokażą, to samochód masz
    zabierany a ty jesteś paserem.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne wielokrotnego użytku = brak odpadów!
    Telefon 0-800-MEWA-00