  • 1. Data: 2007-06-25 09:25:58
    Temat: zakup samochodu od obcokrajowca
    Od: "redabarth" <r...@g...pl>

    witam serdecznie

    powiedzcie na co zwrócic uwage przy zakupie auta od obcokrajowca. W tym
    przypadku jest to obywatel Wietnamu przebywajacy w Polsce w Warszawie na
    podstawie karty pobytu tymczasowego waznej do stycznia 2008r. czlowiek
    legitymuje sie paszportem wietnamskim i jest posiadaczem samochodu
    zakupionego w Polsce od Polaka w grudniu 2006r.
    jak sporzadzic umowe ? co w przypadku jak sprzedajacy nie zglosi sprzedarzy
    pojazdu ? troche sie obawiam róznych kwestii gosc moze wziac pieniadze i
    myknac gdzies majac wszelkie pozostale folmalnosci w powazaniu - glebokim
    oczywiscie.

    poradzcie cos podpowiedzcie

  • 2. Data: 2007-06-25 09:45:13
    Temat: Re: zakup samochodu od obcokrajowca
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "redabarth" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > witam serdecznie

    > powiedzcie na co zwrócic uwage przy zakupie auta od obcokrajowca. W tym
    > przypadku jest to obywatel Wietnamu przebywajacy w Polsce w Warszawie na

    Ja bym z obywatelami Wietnamu interesow robic nie radzil.
    Skoro rozwazasz taka opcje, to pewnie cena jest okazyjna - co jest kolejnym
    arguumentem na zdecydowane nie!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-06-25 10:08:59
    Od: "redabarth" <r...@g...pl>

    > Ja bym z obywatelami Wietnamu interesow robic nie radzil.
    > Skoro rozwazasz taka opcje, to pewnie cena jest okazyjna - co jest
    > kolejnym arguumentem na zdecydowane nie!!!

    generalnie to samochód sprawdziłem pod względem legalności i pochodzenia i
    wszystko się zgadza tutaj wszystko jest ok a co do ceny samochodu to nie
    jest to jakaś okazja normalna cena ... okazją dla mnie jest to że ten
    wspominany wietnamczyk jest właścicielem samochodu jaki chcę konkretnie
    nabyć i szukałem długo bo od ponad roku.

  • 4. Data: 2007-06-25 10:39:40
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "redabarth" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > generalnie to samochód sprawdziłem pod względem legalności i pochodzenia i
    > wszystko się zgadza tutaj wszystko jest ok

    Wszelkie sprawdzania (nawet od policji) oznaczają tylko: "w chwili, gdy ten
    dokument wystawiamy, to nie jest nam nic wiadomo, że samochód ma jakieś wady
    prawne".
    Oczywiście, gdy za 5 minut jakieś wady jednak się pokażą, to samochód masz
    zabierany a ty jesteś paserem.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne wielokrotnego użytku = brak odpadów!
    Telefon 0-800-MEWA-00

  • 5. Data: 2007-06-25 10:51:04
    Od: "redabarth" <r...@g...pl>

> [...]
    > jakieś wady prawne".
    > Oczywiście, gdy za 5 minut jakieś wady jednak się pokażą, to samochód masz

    no pięknie ...

    to co kupować samochody tylko w salonie nowe ?
    to jakiś absurd ...
    nie można się jakoś sensownie zabezpieczyć i sprawdzić wszystkiego ?