  • Data: 2007-06-25 10:08:59
    Temat: Re: zakup samochodu od obcokrajowca
    Od: "redabarth" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym z obywatelami Wietnamu interesow robic nie radzil.
    > Skoro rozwazasz taka opcje, to pewnie cena jest okazyjna - co jest
    > kolejnym arguumentem na zdecydowane nie!!!

    generalnie to samochód sprawdziłem pod względem legalności i pochodzenia i
    wszystko się zgadza tutaj wszystko jest ok a co do ceny samochodu to nie
    jest to jakaś okazja normalna cena ... okazją dla mnie jest to że ten
    wspominany wietnamczyk jest właścicielem samochodu jaki chcę konkretnie
    nabyć i szukałem długo bo od ponad roku.