  • Data: 2008-06-11 07:37:17
    Temat: Re: zakaz robienia zdjęć i nagrywania rozmów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jun 2008, Tristan wrote:

    > No ale już rozpowszechniać nie, o tym pisałem.

    Zgoda, żeby nie było - ja tylko do jednej sprawy:

    > Poza tym, z tym robieniem zdjęć to ogólnie jest takie dziwne... Wyobrażasz
    > sobie, że jesteś w pracy, coś robisz ważnego, a wokoło ciebie latają
    > pracownicy z aparatami i błyskają ci po oczach co chwilkę...

    Moment, moment.
    Co do takich ficzerów, jak używanie lamp błyskowych, rozstawianie
    statywów i podobnych *oddziałujących na otoczenie* elementów, to
    proponuję wyłączyć je z rozważań.
    Nie do obrony, prawo do interwencji byle ciecia pod byle pretekstem
    trzeba uznać za uzasadnione, proponuję archiwa grupy .foto.cyfrowa :)
    a jak rozumiem celem dyskusji nie jest rozważanie BHP (statyw - idzie
    ktoś i się zabije o nóżkę lub cóś podobnego do rozważania z lampą)
    itepe, a same zdjęcia.

    Niestety u nas pokutuje nadmiarologia stosowana - "co się męczyć
    objaśnianiem że o lampę chodzi, postaw znak zakazu fotografowania" :P

    pzdr, Gotfryd