  • Data: 2008-06-12 08:09:14
    Temat: Re: zakaz robienia zdjęć i nagrywania rozmów
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 czerwiec 2008 10:02
    (autor Henry(k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <t...@4...net>):

    > Ja jestem przeciwny - ludzie dziczeją tak bardzo, że takie prawo
    > jeszcze bardziej by ich ogłupiło i oddaliło od innych. Prawo powinno
    > działać prospołecznie.

    ja jestem ekstremalnie prospołeczny, ale myślę, że taki latanie paparacich
    za celebritami to chore jest... Człowiek se nie może na własnym jachcie
    zadka poopalać, żeby mi jakieś Umarlaki Na Zimno nie cyknęli. Albo w moim
    zawodzie -- też czasami niektórym odbija. Na szczęście jeszcze autorytet
    władzy nieco działa :D

    Prospołecznie cykanie zdjęć wbrew woli obcykanego nijak wg mnie nie działa.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com