  • 11. Data: 2006-03-03 13:45:18
    Temat: Re: zakaz opuszczania kraju a dowod osobisty
    Od: "Nick Czemnick" <u...@n...doma.in>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1141325704.4433.1.camel@neptune.sakowski.pl...
    pit. wrote:
    > po 1 maja 2004 niedzwiadki przestaly byc wazne
    > i wszyscy zostali wykasowani z bazy.
    > Swobodny przeplyw osob to jeden z filarow UE

    A zakaz "przepływania" z więzienia na zewnątrz też od 2004-05-01 nie
    obowiązuje?

    Ktoś, kto siedział w zagranicznym więzieniu ma tam zakaz wjazdu?

  • 12. Data: 2006-03-03 13:46:22
    Od: "Nick Czemnick" <u...@n...doma.in>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:4406fffe$1@news.home.net.pl...

    > Nic. Ale jak taki delikwent zostanie dorwany, to ma przerąbane -
    > podobnie jak np. osobnik mający sądowy zakaz kierowania pojazdami a
    > kierujący pojazdem. Niezależnie od tego, czy do kierowania danym
    > pojazdem potrzebny jest jakiś dokument, czy nie (np. osoba pełnoletnia
    > może kierować rowerem lub motorowerem tylko na swoją pełnoletniość,
    > ale jak zakaz obejmuje także te pojazdy - ma przerąbane).

    Nie wiedziałem, że można mieć zakaz kierowania rowerem, albo, że do tego
    trzeba mieć jakiś dokument? ja nigdy żadnej karty rowerowej nie robiłem,
    gdy byłem jeszcze niepełnoletni. Łamałem prawo? czy podpadam już pod
    przedawnienie? ;))

  • 13. Data: 2006-03-03 13:47:27
    Od: "Nick Czemnick" <u...@n...doma.in>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobami lub
    > zakazu opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu albo nie
    > wykonuje
    > zarządzenia sądu o ogłoszeniu orzeczenia w sposób w nim przewidziany,
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    > --
    >
    > Z treści kodeksu karnego wynika to ze mozna miec za to sprawe karną w
    > sądzie !!
    > Ale praktyka jest czesto taka ze sady daja niskie wyroki w
    > zawieszeniu, mimo to
    > mozna za to "beknąć" - że tak to nazwę :)

    Mi chodzi o oszustów z pierwszych stron gazet, jak ktoś zrobił przekręt
    na miliony, zabrali mu paszport, to wykupi bilet tylko w jedną
    stronę...wystarczy mu tylko dowód osobisty

  • 14. Data: 2006-03-03 20:39:20
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Nick Czemnick wrote:

    > No to super, jak będę o coś podejrzany to sobie wyjadę ;))
    > Przecież to pole do przekrętów, np więzień na przepustce ma już dość
    > kolegów z celi, bierze dowód w łapę i sru na zachód

    Ściągnięcie takiego z powrotem jest niewiele bardziej skomplikowane[1]
    niż takiego co "sru w Bieszczady". A i konsekwencje za niewrócenie z
    przepustki nie są mniejsze.

    [1] chyba, że jest akurat np. obywatelem Niemiec

    -------------------+
    -------------------+

  • 15. Data: 2006-03-04 18:21:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nick Czemnick wrote:

    > Nie wiedziałem, że można mieć zakaz kierowania rowerem, albo, że do tego

    Można.

    > trzeba mieć jakiś dokument?

    Pisałem: nawet jeśli żaden dokument do kierowania pojazdem nie jest
    wymagany.

    > ja nigdy żadnej karty rowerowej nie robiłem,
    > gdy byłem jeszcze niepełnoletni. Łamałem prawo?

    Owszem.

    > czy podpadam już pod przedawnienie? ;))

    Tak.