  • 1. Data: 2006-03-01 23:06:45
    Temat: karta telewizyjna i abo
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    mam pytanko - czy karta telewizyjna uwazana jest za odbiornik
    telewizyjny i czy w zwiazku z tym w chwili jej zakupu powstaje
    obowiazek uiszczania abonamentu ? Jesli tak to jak i gdzie sie
    takie urzadzenie rejestruje i jesli ktos wie (to juz zupelnie ntg)
    ile taka przyjemnosc kosztuje i czy placi sie od sztuki czy od
    lokalu bez wzgledu na ilosc odbiornikow ?

  • 2. Data: 2006-03-01 23:31:08
    Temat: Re: karta telewizyjna i abo
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    arturo napisał(a):

    > mam pytanko - czy karta telewizyjna uwazana jest za odbiornik
    > telewizyjny i czy w zwiazku z tym w chwili jej zakupu powstaje
    > obowiazek uiszczania abonamentu ?

    Nie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-03-01 23:40:10
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    arturo napisał(a):
    > mam pytanko - czy karta telewizyjna uwazana jest za odbiornik
    > telewizyjny i czy w zwiazku z tym w chwili jej zakupu powstaje
    > obowiazek uiszczania abonamentu ?

    Nie, bylo wielokrotnie na grupie - poszukaj w arciwum.

    Jacek

  • 4. Data: 2006-03-02 03:32:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    arturo wrote:
    > mam pytanko - czy karta telewizyjna uwazana jest za odbiornik
    > telewizyjny i czy w zwiazku z tym w chwili jej zakupu powstaje
    > obowiazek uiszczania abonamentu ? Jesli tak to jak i gdzie sie

    Primo: to jest podatek, nie abonament.
    Secundo: ustawa wymaga, aby było to urządzenie umożliwiające
    _natychmiastowy_ odbiór audycji. A ponieważ zanim komputer się uruchomi
    trochę czasu minie, nawet najbardziej upierdliwie praworządny obywatel
    nie musi za to haraczu KRRiTV płacić.

    > takie urzadzenie rejestruje i jesli ktos wie (to juz zupelnie ntg)
    > ile taka przyjemnosc kosztuje i czy placi sie od sztuki czy od
    > lokalu bez wzgledu na ilosc odbiornikow ?

    A po co koniecznie chcesz płacić? Chcesz więcej 'dzieł' typu "M jak
    miłość" czy może wprowadzenia nowego serialu "M jak modlitwa"? ;->

  • 5. Data: 2006-03-02 04:51:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Primo: to jest podatek, nie abonament.

    Zwidy nocne zostaw lekarzowi.

> [...]
    > _natychmiastowy_ odbiór audycji. A ponieważ zanim komputer się uruchomi
    > trochę czasu minie, nawet najbardziej upierdliwie praworządny obywatel

    Srututrutu. Telewizor dopóki się nie nagrzeje też nie pokazuje obrazu.
    Mam stary lampowy. Mogę nie płacić abonamentu?

    > A po co koniecznie chcesz płacić? Chcesz więcej 'dzieł' typu "M jak
    > miłość" czy może wprowadzenia nowego serialu "M jak modlitwa"? ;->

    Prawo prawem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie?

  • 6. Data: 2006-03-02 10:09:03
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:8dda8$4406290a$540a98f1$27447@news.chello.pl arturo
    <d...@c...pl> pisze:

> [...]
    > ile taka przyjemnosc kosztuje i czy placi sie od sztuki czy od
    > lokalu bez wzgledu na ilosc odbiornikow ?
    Nie, tak samo jak i za radio w komórce itp. Odbiór programu telewizyjnego
    czy radiowego nie jest głównym przeznaczeniem komputera. A w ogóle było nie
    tak dawno na grupie.

    Jotte

  • 7. Data: 2006-03-02 11:52:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <44066758$1@news.home.net.pl>, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > _natychmiastowy_ odbiór audycji. A ponieważ zanim komputer się uruchomi
    > trochę czasu minie, nawet najbardziej upierdliwie praworządny obywatel

    To co, jak wyjmę wtyczke TV z kontaktu, który mam w trudno dostępnym
    kącie, też nie muszą płacić?
    A jak komputer mam włączony na okrągło, płacić muszę?

    Renata

  • 8. Data: 2006-03-02 11:52:49
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du6g5j$7sn$1@news.dialog.net.pl>, Jotte wrote:

    > Nie, tak samo jak i za radio w komórce itp.

    Podstawa prawna?

    Renata

  • 9. Data: 2006-03-02 12:17:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > Podstawa prawna?

    Ustawa z dnia 29 grudnia 1992r. o radiofonii i telewizji z późniejszymi
    zmianami

    M.

  • 10. Data: 2006-03-02 12:32:14
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:slrne0dn61.s13.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> pisze:

    > Podstawa prawna?
    Łatwo znaleźć w archiwum, ale niech tam, masz:

    A cytat jest stąd:
    http://42.pl/u/gnI
    (jakby skrót nie działał:
    http://www.ksd.9g.pl/ksd/index.php?option=com_conten