  • 11. Data: 2006-08-29 11:42:08
    Temat: Re: zajecie komornicze alimenty
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns982E8979F73D4goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > "bombardier" <b...@y...com> naskrobał/a w

    > Bank sobie w kulki leci.
    > Środki na koncie do wysokości trzykrotnego wynagrodzenia (za okres
    > bezpośrednio poprzedzający dzień wystawienia tytułu wykonawczego) są
    > wolne od zajęcia.

    chyba jednak nie, to konto firmowe nie prywatne, tak mi powiedzieli w banku.

  • 12. Data: 2006-08-29 18:43:20
    Od: inwest <i...@n...gazeta.pl>

    adam158 napisał(a):
    > bombardier napisa^(3)(a):

    > o alimentach i egzekucji komorniczej wiedzia^(3)e? na pewno
    > abstrachuj?c od tego ze nie chcesz p^(3)acic ich na dziecko to jestes
    > ostatnim sku.....m to tak ogólnie pogratulowac rozs?dku ze trzymasz
    > pienadze na rachunku októrym wie komornik
    > masz dyche^ w banku i niechcesz dac na dziecko to powinien cie^ z^(3)upic
    > tak abys w samych majtkach na ulice wychodzi^(3)
    > adam

    czlowieku jak nie znasz sprawy to sie nie odzywaj i nie oceniaj
    pochopnie innych. no i podstawowa sprawa naucz sie czytac i odpowiadac
    na zadane pytania.
    pozdro

  • 13. Data: 2006-08-30 19:14:02
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    Tak to jest, sam widzisz jak nazbierałeś na tym forum ;) Co do prawa jakie
    Cie obowiązuje, jakie tworza szanowni posłanki i posłowie np. Renia Begier
    :D! lepiej zwiń interes i wyjedź bo wielce prawdopodobne, że Cie zniszczą i
    nikogo nie bedzie obchodzić czy chcesz płacić, czy masz możliwości,
    pójdziesz siedzieć w najgorszym przypadku. Komornicy to państwo w państwie,
    interpretacj a prawa zależy od tego czy sędzina czasami nie przekwita i nie
    zapomniała wziąść pigułki na złagodzenie skutków przekwitania.My own
    experience, czarny scenariusz tak szybko się spełnia....

  • 14. Data: 2006-08-31 13:57:23
    Od: "czar" <c...@w...pl>

    taaaa
    komornicy
    własnie przerabiam cofniecie wyroku wykonawczego i zwrot kosztów
    postepowania komorniczego od mojej ex
    policzył sobie 7% od rocznych alimentów bo podobno taka ustawa
    tyle tylko ze ja mam akurat popłacone i fajansowi nie odpuszcze

    i pytanie mam przy okazji
    czy pytanie skierowane do komornika :"czy widział moze kiedys jak sie pali
    niebieskie audi" to grożba czy pytanie ??

    ichmo mozna wprowadzic ustawe o zakazie rozmnazania sie komorników ?
    jakiś projekt obywatelski...

  • 15. Data: 2006-08-31 18:20:04
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    czar napisał(a):
    > taaaa
    > komornicy

    co od nich chcesz, fajne chlopaki: spoke kupilem, a wiedzilem, ze
    komornik pozabieral. Napisalem prosbe by napisal co zabral, za ile
    sprzedal, i ile komu zplacil. Przyszlo. licze. Okazalo sie ze doplacil
    do geszeftu ponad 50 kPLN. Zadzwonilem i wyrazilem zdziwienie
    zaistaniala niezgodnoscia rachunkowa.
    Do dzis tworzy nowe zestawienie (od marca), tak, ze luzik :)

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm