    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Wed, 16 Aug 2023 14:32:51 +0200
    <ubcsfd$eiv$16$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubcu3j$r3q$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ube7mn$k97$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <10flal0hesg5v$.1krcg9wt0xxce.dlg@40tude.net>
    <ubfg3t$ggf$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <8q0wlrvc2l8f$.1mx8qq0k8pl6q$.dlg@40tude.net>
    <ubg5l4$s97$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1x38c73wvk9am.1erdszav1l1e5$.dlg@40tude.net>
    <ubgfga$2lv$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <bbvmby0n0f7d$.1mskctb13goxn.dlg@40tude.net>
    <ubh14e$hbo$2$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Wed, 16 Aug 2023 01:21:49 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Próbowałeś już przeczytać to, co dostałeś? Bo ja bym od tego zaczął :-)

    I zwrocic uwage na które słówko?
    Bo umorzenie, jak umorzenie, przynajmniej tak mi sie wydaje.

    > Zarejestrowali, ze kradzione i wpisali do rejestru. Co mieli zrobić w
    > Twojej ocenie?

    Nic, przeciez nie mam do nich pretensji.
    Tylko do Ciebie, ze piszesz:
    "Policjant, który dostał sprawę
    wysyła informacje o wszczęciu postępowania do pokrzywdzonych i
    zawiadamiającego (co do zasady to może być wiele różnych osób). W tej
    informacji są l.dz., jego personalia oraz dane kontaktowe. "

    I po co ma wysyłać, skoro nie zamierza nic robić? :-)

    No ale może motor to powazniej traktują :-)

    P.S. Kradziez tablic to wykroczenie? Bo wartosc nieduża.

    Do tego dochodzi oszustwo, bo oczywiscie pojechali zatankować na lewo,
    no ale to juz nie moja sprawa.
    Zaraz ... czy to oszustwo, czy kradzież zuchwała czy tylko
    przekoczenie terminu płatnosci? :-)

    > Na siłę szukasz dziury, wiec nie chce mi się Ci tłumaczyć.

    No niestety, Shrek sie pospieszyl i znalazł motor sam,
    i sie juz nie dowiemy, czy Policja znalazlaby go na drugi dzien,
    za tydzien, czy umorzyła po miesiącu.
    Tzn o umorzeniu moze jeszcze sie dowiemy :-)
    Bedzie z powodu niewykrycia sprawców, jak zaczną zeznawać jak piszesz?

    Pozostaje dopytac, o alternatywny los busiarza ... jakby nie udało sie
    go namierzyc.
    To namierzylibyście (gdyby to bylo w NS) swoimi tajemniczymi
    sposobami, wpisali na listę osób poszukiwanych, i by się zdziwił za
    parę lat, czy po miesiacu skreslili, skoro sprawa umorzona?

    Musimy poczekac na inny przypadek :-)

    J.