  • 11. Data: 2007-07-10 12:36:00
    Temat: Re: zadyma w wilnie i wszczecie sledztwa w polsce
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 10 Jul 2007 12:23:40 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > po pierwsze zgodnie z ust 2 art 111 sad moze uwgzlednic roznice w
    > ustawach obu pasntw na korzysc oskarzonego i zapewne tak zrobi , a po
    > drugie to marnowanie czasu i pieniedzy. Akcja pewnie robiona dla poklasku.

    No... Częściowo masz rację, ale zakazu stadionowego dla kibiców z Polski i
    dotyczącego polskich stadionów to chyba sąd obcy nie może wprowadzić...

    3mcie się.

    Ps. O ile to w ogóle ustala sąd, bo nawet nie wiem :)
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 12. Data: 2007-07-10 14:06:02
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Tomasz Myrdin" <m...@o...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    Też mi się ten pomysł podoba ale niestety, dura lex sed lex ;-(
    ---------------------------

    Nie dura lex, ale durex dla rodziców tych debili, żeby sie dalej nie
    rozmanażali...

    Pozdrawiam Przemek

  • 13. Data: 2007-07-10 14:24:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f6vg7u$ilo$1@inews.gazeta.pl...

    Po przyjeździe do Polski odpowiedzą drugi raz. pewnie w Polsce zostanie
    zasądzony zakasz stadionowy.

  • 14. Data: 2007-07-10 14:43:40
    Od: B0L0 <b...@i...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Też mi się ten pomysł podoba ale niestety, dura lex sed lex ;-(

    > Nie dura lex, ale durex dla rodziców tych debili, żeby sie dalej nie
    > rozmanażali...

    a jak by tak poczekac kilka miesiecy i wszystkich kiboli osadzic jednego
    dnia? zamknac ich w tym samym wiezieniu (chocby tylko na tydzien) i
    zredukowac etaty straznikow do minimum? tych ktorzy by przezyli moznaby
    osadzic za wystepki ktorych sie dopuszcza podczas przebywania w ZK i
    temat zamkniety.

    --
    pozdr
    bolo

  • 15. Data: 2007-07-10 15:35:22
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-07-10 16:24, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > wiadomości news:f6vg7u$ilo$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Po przyjeździe do Polski odpowiedzą drugi raz. pewnie w Polsce zostanie

    Niekoniecznie. Jeżeli kara została wykonana na terenie Litwy, albo jest
    w trakcie wykonywania albo nie może być już wykonana na mocy przepisów
    litewskich postępowanie w Polsce powinno być umorzone na podstawie art.
    17 § 1 pkt 7 kpk (w zw. z art. 114 § 3 pkt. 3 kk w zw. z art. 54
    Konwencji Wykonawczej do Układu z Schengen [Dz. U. UE sp. 19-2-9]).

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 16. Data: 2007-07-10 17:26:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:4693a741$1@news.home.net.pl...
    On 2007-07-10 16:24, Robert Tomasik wrote:
    A to obowiązuje już w Polsce? Litwa i Polska są w układzie?

  • 17. Data: 2007-07-10 20:36:24
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-07-10 19:26, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name>
    > napisał w wiadomości news:4693a741$1@news.home.net.pl...
    > On 2007-07-10 16:24, Robert Tomasik wrote:
    > A to obowiązuje już w Polsce? Litwa i Polska są w układzie?

    Obowiązuje. Fakt, że nie są otwarte granice pomiędzy starymi a nowymi
    krajami Unii jest spowodowany kłopotami technicznymi (brakiem dostępu do
    bazy danych SIS) a nie tym, że Polska nie jest członkiem dorobku
    Schengen. Członkiem Schengen zostaje się w momencie wejścia do Unii
    Europejskiej.

    Media mylnie utożsamiają Schengen jako równoznaczny z brakiem kontroli
    granicznej mimo że jest on istotny, zwłaszcza dla funkcjonariuszy
    organów ścigania, jako podstawa wielu instytucji z zakresu współpracy
    międzynarodowej.

    Zobacz też: http://www.zielona-gora.po.gov.pl/precedensy.php?idp
    =514&idpdz=3

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 18. Data: 2007-07-10 22:50:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) wrote:

    > Chciałeś chyba napisać "pogorszyła" bo chcesz eliminować silniejsze
    > i bardziej agresywne osobniki ;-)

    Osobniki bardziej tępe i cechujące się niekontrolowaną agresją stanowią
    odpadki ludzkości.

  • 19. Data: 2007-07-11 16:41:41
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 11 lipca 2007 00:50
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <a...@n...lechistan.com>):

    > Osobniki bardziej tępe i cechujące się niekontrolowaną agresją stanowią
    > odpadki ludzkości.

    W obecnym modelu społeczeństwa wymoczkowatego... W modelu przyrodnicznym
    nie...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,

  • 20. Data: 2007-07-11 21:51:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana wrote:

    > W obecnym modelu społeczeństwa wymoczkowatego... W modelu przyrodnicznym
    > nie...

    Masz słabe pojęcie o przyrodzie.

    Niekontrolowana/nadmierna agresja jest szkodliwa także dla zwierząt (i
    nie tylko: np. 100% zaraźliwy i błyskawicznie śmiertelny wirus wytłukłby
    nosicieli i sam sobie "gola" strzelił).