  • Data: 2004-04-30 18:12:23
    Temat: Re: zabranie telefonu komórkowego`
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jakie kryterium wiekowe stosujesz i na jakiej podstawie prawnej? - tak
    gwoli ciekawości pytam.

    Jeśli wezmę Twojego dwulatka do piaskownicy, a on swoją łopatką sypie piasek
    do oczu innym dzieciom, mogę zabrać mu łopatkę, aby potem oddać ją Tobie,
    czy będziesz namawiał maluszka do obrony koniecznej lub do ucieczki ze swoją
    własnością?