  • Data: 2002-07-02 21:46:18
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "Irek" <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak dla porządku :) to ten "dopychający się" ma:
    > - usunąc strzałki
    > czy
    > - usunąć olewanie
    > czy
    > - usunąć policjantów ;)
    > ???

    najlepiej zmienic przepis o strzalkach, i usunac olewanie i zmusic
    spoleczenstwo do przestrzegania prawa, ale to dopiero jesli prawo jest
    senowne.
    BEZSENSOWNE prawo nie bedzie nigdy przestrzegane (np te glupie strzalki) po
    co masz stanac przed sygnalizatorem, skoro np jest 3 nad ranem i jestes sam
    na drodze (skrajny przypadek ale mozliwy) nie wystarczy ustapic
    pierwszenstwa??
    Zastanawiajac sie dalej po co w ogole wprowadzili znak stop. Nie
    wystarczylby znak ustap pierwszenstwa. Moze sie myle ale poza przymusowym
    zarzymaniu czym sie on rozni od zoltego trojkata. Dla ciekawskim w Krakowie
    jest znak stop przed przejazdem kolejowym na ktorym wyrosly juz drzewa.
    Chyba dawno tamtedy pociag nie jechal. Pytanie. Mam sie zatrzymac przed
    znakiem stop czy go jawnie olac bo nie ma takiej mozliwosci zeby pociag
    nadjechal.