  • Data: 2002-07-03 08:19:43
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Jul 2002, TomekS wrote:
    [...]
    >+ > >+Jeżeli jest głupi to trzeba go zmienić,
    >+ >
    >+ > A jeśli jest głupi i nie podlega zmianie ? ;>
    >+
    >+ wg czyjej oceny jest głupi? społeczeństwa ?

    Bądź łaskaw zapytać autora słów "jeśli jest głupi" ;>

    [...]
    >+ Nie patrz na ludzi. Masz swoje sumienie.

    Chyba nie umiesz czytać moich postów: pisałem dośc wyraźnie,
    że IMO jeśli prawo nie wywołuje interwencji wobec łamiących
    to prawo - to jest (prawo) do kitu: m.in. dlatego że znajdą
    się tacy co będą je łamać kosztem (wymiernym lub nie) innych.
    I NIC WIĘCEJ.
    Uprzejmie proszę o nie pouczanie mnie w kwestii jakobym uważał
    że ja *też* mogę (owe prawo) ignorować bo to jest dość wyraźna
    sugestia...

    Pozdrowienia, Gotfryd