  • Data: 2002-07-03 10:37:07
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Papik napisał:
    > Hmm jakby tak sledzic samochody policyjne, to doszlibysmy (IMHO) do
    > zaskakujacych wnisokow: Najczesciej i z premedytacja, bez zadnych
    > konsekwencji, wlasnie policjanci lamia przepisy, ktore maja egzekwowac :)
    >
    > Przyklady z zycia:
    > - parkowanie na miejscu dla inwalidow
    > - parkowanie na chodnikach w sposob utrudniajacy ruch pieszym
    > - zmiana pasow bez sygnallizowania kierunkowskazem
    > - niedostosowywanie predkosci do panujacego ruchu (ograniczenie do 80km/h,
    > jada lewym pasem okolo 40km/h)

    Eee tam. To nic, a co powiecie na taki wist - dwupasmówka, przejście
    dla pieszych - na środku, miedzy pasmami trawnik i oczywiście kawalek
    chodnika w ramach tego przejścia (w poprzek). Krawęzniki obniżone, bo
    stajemy sie miastem przyjaznym dla niepełnosprawnych.
    Przeciez az sie prosi, żeby radiowóz zamiast sie telepać do
    najbliższej "zwrotki" (na oko 200m) przejechał przejściem dla pieszych
    na przeciwny pas ruchu, pojechał *pod prąd* jakieś 50 metrów i skręcił
    w boczna ulicę. Super!
    Ok 8 wieczorem, więc ruch nie az taki duży, na szczęście dla ruchu :-)
    Ale wyobraźcie sobie, jak wam prawie przed maską wyskakuje z przejścia
    dla pieszych radiowóz i sunie na czołowe. Na szczęście było gdzie
    uciec. Ale trauma pozostała.
    Oczywiście żadnej sygnalizacji.
    Nie wspomne o urządzeniu sobie pułapi na podjeździe do naszej firmy
    (wczesniej rosnie bardzo fajny krzak, nic nie widać). Zanim sie
    zorientowaliśmy, stały tam 3 samochody (radiowóz i dwa złapane)
    dokładnie tarasując wyjazd.
    Tekst mojego szefa jak to zobaczył nie nadaje sie do publikacji ;-)
    (budowlaniec).

    Czy jest w ogóle na nich jakis bat?
    Złozyć skargę do przełozonego? Czy to cos da?
    Święte krowy?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk