  • Data: 2002-07-02 11:44:54
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Jul 2002, TomekS wrote:

    >+ > ukrywa. Prawo w Polsce jest nienormalne. NIGDZIE w Europie nie na tylu
    >+ > przepisow nie respektowanych co w Polsce.
    >+
    >+ To źle świadczy o ludziach a nie o przepisach...

    O przepisach. Mam kolejny raz przypomnieć dlaczego Niemcy
    *nie* wprowadzili zakazu uzywania "komórek" w czasie jazdy ? ;)
    Po prostu - jest *multum* przepisów których *prawie nikt* nie
    przestrzega - a wyciąga sie je "w razie czego", ale nie egzekwuje
    "na co dzień".
    A takie coś - to jest *złe prawo*. IMO (MZ) !

    Pozdrowienia, Gotfryd