  • Data: 2002-06-25 06:56:59
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik DarekS napisał:

> [...]

    Dlaczego nie odczuwam współczucia wobec kolesia po 2-3 browarach
    któremu zabrano prawo jazdy?
    Może dlatego że facet po 2 browarach skasował mi pół samochodu
    wyjeżdżając z garażu ulicę na oślep i dostał tylko mandacik bo nikomu
    się nic nie stało (to był za starych przepisów jeszcze).

    > Generalnie może by tak trochę kultury w wypowiedziach!
    > Obojętnie czy masz rację, czy nie.
    A może by tak nie pić tyle? A może by tak czasem pomyśleć zanim się
    siądzie za kółkiem?
    Myślenie ma kolosalna przyszłość.
    Odrobina wyobraźni tez czasem ratuje człowiekowi tyłek.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl