    From: "Marek-O" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Date: Sun, 30 Jun 2002 22:15:28 +0200

    W wielu krajach Europy mozna prowadzic do 0,5 promila, w kilku do 0,8 prom.
    A teraz pytanie, czy pozwolilbys swojemu dziecku wyjezdzajacemu na wakacje
    wsiasc do autobusu ktorego kierowca ma 0,28 promila???
    Bardzo prosze aby KAZDY sobie odpowiedzial na to pytanie.
    Nalezy pamietac ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, inaczej jezeli
    to my chcemy wypic piwko i wrocic z baru do domu a inaczej jezeli widzimy
    jak ktos piwkuje a potem prowadzi.

    To tyle :-)
    Marek O