  • 131. Data: 2014-05-06 15:39:20
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 15:27:31 +0200 osobnik zwany Malpy i
    Delfiny napisał:

    > mysle, ze rodziny pomordowanych powinny spojerzec na jasna strone zycie,
    > nie sadzisz?

    > Czyli: w imieniu prawa i wychodzi na to, ze z premedytacj stweorzono
    > sytuacje sprzyjajaca usmiercaniu obywateli.
    >
    > I to bez sadu. Bo o "sponsorowaniu" ratujacej zycia terapii decyduje
    > urzednik za pomoc excela.

    > Uwazam, ze to jest argument za wprowadzenie kary smierci w niektorych
    > przypadkach, zwlaszcza winnych zbrodni przeciwko zyciu innych ludzi.

    a ty w kółko Macieju to samo. A potem sie lekko rozszerzy na zbrodnie
    przeciwko Państwu, łapówkarzy i tym podobnych

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2014-05-06 15:41:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 15:31:09 +0200 osobnik zwany BArek napisał:

    > Kasację można wnieść w terminie do 30 dni od doręczenia prawomocnego
    > wyroku z uzasadnieniem.

    a potem następne odwołania itd. Jak myślisz dlaczego od pierwszego wyroku
    skazującego w USA do wykonania wyroku mija zwykle kilkanaście lat?

  • 133. Data: 2014-05-06 15:43:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 14:48:13 +0200 osobnik zwany Ariusz
    napisał:

    > Napisałem, że może nosić kamienie w jedną i drugą stronę. I wprawdzie
    > Państwo na pracy więźniów nie zarobi, ale oni "zarobią" na swoje
    > utrzymanie jak w grze komputerowej wirtualnie.

    i jaki to ma sens? Ekonomicznie jest droższe niż trzymanie skazanego w
    celi.

    > Kiedyś spotkałem gościa, który co jesień okradał małe sklepy. Dokładnie
    > wiedział na ile i może ukraść by zamknęli go tylko na zimę. Szedł do
    > więzienia i cieszył się, że za darmo ma gdzie spać, jeść, leczyć się.
    > Jeżeli musiał by pracować by dostać coś do jedzenia to pewnie by się tam
    > nie wybierał.

    przed wojną to było nagminne. teraz już nie działa bo czas od wyroku do
    zwolnienia się miejsca w więzieniu jest bardzo długi i nie trafi tam
    wtedy kiedy chce.

  • 134. Data: 2014-05-06 16:06:18
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 15:31, BArek pisze:

    > Kasację można wnieść w terminie do 30 dni od doręczenia prawomocnego
    > wyroku z uzasadnieniem.

    Ten wyszedł na wolność po prawomocnym wyroku, wiec coś istnieje co to
    umożliwia (i nie była to apelacja)

    http://www.fakt.pl/Siedzialem-cztery-lata-za-niewinn
    osc-,artykuly,63741,1.html

  • 135. Data: 2014-05-06 17:36:05
    Od: BArek <a...@R...pl>

    W dniu 06.05.2014 15:41, masti pisze:

    > a potem następne odwołania itd. Jak myślisz dlaczego od pierwszego wyroku
    > skazującego w USA do wykonania wyroku mija zwykle kilkanaście lat?

    To argument za czy przeciw karze śmierci?

    --
    BArek

  • 136. Data: 2014-05-06 18:34:34
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 15:27, Malpy i Delfiny pisze:

> [...]
    >
    > Uwazam, ze to jest argument za wprowadzenie kary smierci w niektorych
    > przypadkach, zwlaszcza winnych zbrodni przeciwko zyciu innych ludzi.

    Prawo nigdy nie obejmie wszystkich "niektórych" przypadków, zawsze
    pozostanie jakaś furtka, dlatego bezpieczniejsze jest dożywocie, nawet
    przy splocie niekorzystnych sytuacji jest szansa aby ewentualny niewinny
    dowiódł swoich racji.

  • 137. Data: 2014-05-06 19:44:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 17:36:05 +0200 osobnik zwany BArek napisał:

    > To argument za czy przeciw karze śmierci?

    to odpowiedź

  • 138. Data: 2014-05-06 20:21:14
    Od: BArek <a...@R...pl>

    W dniu 06.05.2014 19:44, masti pisze:

    > to odpowiedź

    Na jakie pytanie?

    --
    BArek

  • 139. Data: 2014-05-06 20:26:46
    Od: BArek <a...@R...pl>

    W dniu 06.05.2014 16:06, xantiros pisze:

    > Ten wyszedł na wolność po prawomocnym wyroku, wiec coś istnieje co to
    > umożliwia (i nie była to apelacja)
    >
    > http://www.fakt.pl/Siedzialem-cztery-lata-za-niewinn
    osc-,artykuly,63741,1.html

    Przyznał się, dostał wyrok 15 lat (nie dożywocie), wyszedł po 4-ech latach.

    --
    BArek

  • 140. Data: 2014-05-06 21:35:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 May 2014, xantiros wrote:

    > A dlaczego chcesz mordować niewinnych w skutek pomyłki sądu?

    W sprawie formalnej.
    Wyżej jest słowo "pomyłka", w obu przypadkach (wypadek drogowy
    to też najczęściej czyjaś pomyłka).
    To wyklucza słowo "mord".
    Kwalifikują się na "wypadek", niezależnie od odbioru.

    pzdr, Gotfryd