  • 121. Data: 2014-05-06 15:21:32
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 10:50, xantiros wrote:

    > Ano taka iż przez ileś tam lat, ma szansę na udowodnienie swojej
    > niewinności, a czy mu sie to uda czy nie to już inna sprawa, a w
    > przypadku KS-a tej szansy juz nie ma.

    jak nie ma jak ma? Tylko ma bardziej okreslony czas kiedy mozna.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 122. Data: 2014-05-06 15:23:01
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 11:23, BArek wrote:

    > Przez ile lat? Można na ten czas odłożyć wykonanie kary.

    No wlasnie. Skoro - jak podkreslaja dyskutancji - przeciwnycy KS - mylic
    sie jest rzecza ludzka (sad moze sie pomylic) to mozna zalozyc, ze
    przeciez nieslusznie skazano niewinnego w kazdym przypadku. Wiec zamiast
    odsiadki powinien dostac czas na to, zeby sie jednak okazalo, ze niewinny.

    No bo jak tak - niewinnych ludzi trzymac w wiezieniach?

  • 123. Data: 2014-05-06 15:26:02
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 14:00, BArek pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_personam

    > Zasądzona i wykonana kara śmierci niczym nie różni się od zasądzonego i
    > wykonanego wyroku dożywocia w tej kwestii.

    Różnią się czasem wykonania.

    > Zasądzona i niewykonana kara
    > śmierci niczym nie różni się od zasądzonego i niewykonanego dożywocia w
    > tej kwestii (chodzi mi o pomyłkę sądową).

    wybacz ale to brzmi jak masło maślane,

  • 124. Data: 2014-05-06 15:27:31
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 09:50, xantiros wrote:

    > Więcej empatii dla drugiego człowieka, a świat dla ciebie będzie
    > bardziej kolorowy a nie jak teraz czarno-biały.

    mysle, ze rodziny pomordowanych powinny spojerzec na jasna strone zycie,
    nie sadzisz?

    > Wystarczy wprowadzić model "Czeski", tylko żadna partia tego nie zrobi z
    > uwagi iż od razu przewali najbliższe wybory

    Czyli: w imieniu prawa i wychodzi na to, ze z premedytacj stweorzono
    sytuacje sprzyjajaca usmiercaniu obywateli.

    I to bez sadu. Bo o "sponsorowaniu" ratujacej zycia terapii decyduje
    urzednik za pomoc excela.

    > I uważasz ze to jest argument za możliwością zabicia niewinnego? Czy
    > raczej za tym aby zmienic(polepszyć) system zdrowotny?

    Uwazam, ze to jest argument za wprowadzenie kary smierci w niektorych
    przypadkach, zwlaszcza winnych zbrodni przeciwko zyciu innych ludzi.

  • 125. Data: 2014-05-06 15:28:49
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 10:44, Ariusz wrote:

    > PRZYMUSOWE OBOZY PRACY i nie tylko dla morderców

    To niehumanitarne tak traktowac mordercow, i innych przestepcow!

  • 126. Data: 2014-05-06 15:29:41
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 11:43, masti wrote:

    > po pierwsze nie zarabia. Praca skazańców jest kompletnie nieopłacalna.

    tak samo jak nieoplacalne jest trzymanie go w klatce zwanej wiezieniem.

  • 127. Data: 2014-05-06 15:31:09
    Od: BArek <a...@R...pl>

    W dniu 06.05.2014 15:19, xantiros pisze:

    > Nie darmo jest instytucja "kasacji", czyli nawet ustawodawca zakłada
    > pomyłki systemu.

    Kasację można wnieść w terminie do 30 dni od doręczenia prawomocnego
    wyroku z uzasadnieniem.

    --
    BArek

  • 128. Data: 2014-05-06 15:31:26
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 15:23, Malpy i Delfiny pisze:

> [...]
    > odsiadki powinien dostac czas na to, zeby sie jednak okazalo, ze niewinny.
    >
    > No bo jak tak - niewinnych ludzi trzymac w wiezieniach?

    Wszytko cacy, tylko jedno ci umknęło w ironii

    Kara dożywocia -> lat życia w pierdlu nikt nie zwróci, ale można to
    jakoś próbować naprawiać np: kasa

    Kara śmierci -> już nic nie zrobisz

  • 129. Data: 2014-05-06 15:36:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > a jak chcesz mu zwrócić życie?
    > I dlaczego dajesz sobie prawo do zamordowania kogokolwiek?

    Zrozumiałeś pytanie?
    Było proste - założenie, że ja sobie daję prawo i mam zwracać życie jest
    Twoją imaginacją.

    Pytam, jak można wynagrodzić komukolwiek zmarnowanie kilkudziesięciu lat z
    życia.

    Bo IMHO nie można.
    Czyli logicznie, skoro KS jest niemoralna i niecywilizowana, to dożywocie
    też.
    Pozostaje się nad bandziorami pochylić ze zrozumieniem i współczuć.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 130. Data: 2014-05-06 15:39:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    xantiros wrote:

    > tak jak w USA, kasa, kasa, kasa i jeszcze raz kasa nie ma lepszej metody
    > naprawy krzywdy, przy wykonanym KS nie naprawisz już nic - ot taka
    > subtelna różnica

    To tylko finansowa rekompensata. A gdzie kilkadziesiąt lat życia, rodzina,
    praca, przyjaciele, pasje? Jak po tych latach wrócić do normalnego życia -
    myślisz, że po prostu wychodzisz za bramę i już?
    No i ile kosztuje odkupienie takiej krzywdy?

    J.

    www.kontestacja.com