  • Data: 2016-03-25 12:45:45
    Temat: Re: zabezpieczenie się przy kupnie nieruchomości
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 marca 2016 04:04:02 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    > A ma ktoś dane na temat, jak częste jest to zjawisko w Polsce?
    Oprócz doniesień prasowych nie słyszałem o takim przypadku w mojej okolicy.
    A mój sąsiad to notariusz właśnie i czasami przy piwku różne ciekawe przypadki
    omawiamy ale z wałkiem przy zakupie nieruchomości się nie spotkał.
    Podobno jednak coś tam się ma zmienić i notariusze będą mogli online coś na zasadzie
    wzmianki umieszczać.