  • Data: 2016-03-25 21:10:32
    Temat: Re: zabezpieczenie się przy kupnie nieruchomości
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 18:37, witek pisze:

    > Jak by sie dało to nikt by tutaj takich pytan nie zadawał.

    Ludzie wielu rzeczy nie wiedzą i się dowiadują tutaj lub po fakcie.
    A nie wiedzą nawet jeśli sprzedają nieruchomość za grube tysiące.
    Kilka lat temu zetknąłem się z ustaleniem płatności za sprzedane mieszkanie
    na przelew 7 dni i jak pieniądze nie wpłynęły terminowo,
    to wtedy sprzedająca się dowiedziała jak to formalnie wygląda.
    Pierwszą jej reakcją było: trzeba będzie unieważnić akt notarialny i
    wydawało jej się, że to jest najprostsze przewidziane prawem rozwiązanie.
    Dopiero, jak dotarło do niej, że jak obie strony
    podpisały akt, to w zasadzie ona już niewiele może, to zrobiło jej się
    trochę ciepło.
    PS
    Zapłacili jej po 2 tygodniach, ale co się strachu najadła.