  • Data: 2016-03-25 07:53:53
    Temat: Re: zabezpieczenie się przy kupnie nieruchomości
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-24 o 21:15, witek pisze:

    > Troche moze pomoc jesli kupujacy sa przypadkowi.
    > Ale nie pomoze jesli kupujący też jest podstawiony.
    > Inny numer czesto stosowany, to pozyczka pod hipoteke na znajomego.
    > Podpisujesz sie pod aktem notarialnym, chata jest "twoja" i ja w tym
    > momencie składam wniosek o wpisanie hipoteki zanim ty sie zjawisz od
    > notariusza w ksiegach.
    >
    > Krytyczny jest moment pomiedzy notariuszem a złożeniem wniosku w
    > ksiegach wieczystych.
    >

    > A rozwiazanie problemu jest bardzo proste.
    > Inforamtycy wymyslili to z xxx lat temu przy okazji programowania
> [...]

    Przepraszam za infantylne pytanie: a nie da się tego "ustawić"
    przez jakiś weksel i umowę do niego?
    Typu, że jak coś pójdzie nie tak i wpisy w KW będa jakieś trefne,
    to ja mam papier i skubię nieuczciwych z innego tytułu.
    Rozumiem, że wtedy cały mechanizm inny musze uruchomić, ale jak się
    sprawdzi sprzedającego, że jest co zabrać, to można próbować wyjść na swoje.
    Czy to bedzie traktowane jako jakiś kodeksowy warunek zawieszający?.