  • Data: 2016-03-25 01:00:10
    Temat: Re: zabezpieczenie się przy kupnie nieruchomości
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    4...@g...com

    > Musiałby to być wyjątkowo operatywny i nie obłożony robotą sąd. Ja
    > całkiem niedawno w takim nie za dużym, na wzmiankę doczekałem się po 6
    > dniach od aktu notarialnego. Fakt, nie wiem ile notariusz trzymał papiery.

    Sprawdzasz co jest na dzienniku podawczym, a nie w księdze.
    Mi nie robił nikt problemu. Moze dlatego, ze juz sie dorobili komputera
    i łatwo było znależć czy jest cokolwiek do ksiegi nr xyz.

    Przy czym nikt nie gwarantuje, ze niczego nieświadomy inny kupujący od
    razu poleci z aktem notarialnym do sądu. Może akurat pojawi sie
    nastepnego dnia rano.

    Chyba najbezpieczniej jest umawiać się u notariusza po zamknięciu sądu.
    Mała szansa, że ktoś w międzyczasie coś doniesie do ksiąg wieczystych.