  • Data: 2004-05-22 22:29:15
    Temat: Re: zabezpieczenie przez nieplaceniem
    Od: "martiN" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > mam pytanko czy polskie prawo pozwala na uzycie takiego zapisu w umowie

    Nie jestem prawnikiem (co prawda nie jedną umowę skonstruowałem i
    poprawiłem), sądze, że jest to kwestia zapisu-umowy, generalnie, jeżeli
    strony "umawiają się" i jest zapis o tym i jest to obustronnie
    podpisane-zatwierdzone, to uważam, że jest to jak najbardziej "wiążące" i
    uwzględniane-ewentualnie przez sąd.

    Pozdro martiN