  • 51. Data: 2004-07-28 11:27:52
    Temat: Re: z pamiętnika kontrolera RTV
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl>

    skarg/wniosków/mandatów/podobnych?
    > TAK
    > nie ma żadnych podstaw do nałożenia kary
    > Telewizor/radio musi działać i umożliwiać natychmiastowy odbiór programu

    czy mogę sam spowodować uszkodzenie na czas kontroli, które usunę i
    przywrócę sprawność "pokontrolnie"? czy tez uszkodzenie musi mieć
    charakter trwały?

    zbyszko janke

  • 52. Data: 2004-07-28 14:46:31
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    k...@o...pl napisał/a:
    >To ma 7 dni na złożenie wyjasnień - wystarczy zadzwonić i sprawę załatwić -
    >poprostu poludzku,

    A co powiesz na cytat z tej strony -
    http://www.poczta-polska.pl/pytania_abonament.htm :
    >Nie przewiduje się możliwości opłacania abonamentu RTV za pośrednictwem przelewu
    >w przypadku klientów indywidualnych (osób fizycznych).
    Oczywiście wcześniej jest lista kilkunastu banków, które z pocztą
    podpisały umowę i z których są akceptowane stałe zlecenia (z innych
    widocznie nie:-)), ale w połączeniu z cytatem powyżej (stałe zlecenie z
    ROR-u to w końcu przelew:-)) całą stronę należy interpretować:
    - osoby prawne mogą opłacać abonament bezgotówkowo, jeśli mają konta w
    kilkunastu bankach;
    - osoby fizyczne muszą tak czy siak używać tych KRETYŃSKICH książeczek.
    Zresztą kiedyś obdzwoniłem kiedyś kilka poczt i infolinię z pytaniem o
    to, czy można płacić bezgotówkowo. Odpowiedzi dały się streścić jako:
    "Można, ale w razie jakichkolwiek wątpliwości książeczka jest
    niezbędna.".

  • 53. Data: 2004-07-28 14:49:24
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Artur Drzewiecki said the following on 2004-07-28 16:46:

    > A co powiesz na cytat z tej strony -
    > http://www.poczta-polska.pl/pytania_abonament.htm :

    Jeszcze tego nie zdjęli ?
    KJ(płacący 2 lata temu i rok temu przelewem zmBanku)

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 54. Data: 2004-07-28 14:49:58
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Dulek napisał/a:
    >Chyba nie. Ja place przelewem. Byly opory, jesli chodzi o udzielenie numeru
    >konta, ale sie udalo.
    I na nic się nie zda, bo od osób fizycznych wg poczty książeczki są
    obowiązkowe.

  • 55. Data: 2004-07-28 14:51:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Dulek said the following on 2004-07-28 11:35:

    > Big Jack:

    > Chyba nie. Ja place przelewem. Byly opory, jesli chodzi o udzielenie numeru
    > konta, ale sie udalo.
    Na Bemowie numer konta jest publicznie podany. W śródmieściu (W-wa )
    jedyny problem polegał na tym, ze pani numeru nie znała, ale nie
    stawiała zadnego oporu. Gdzieś zadzwoniła i podała na karteczce.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 56. Data: 2004-07-28 14:51:26
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    k...@o...pl napisał/a:
    >Płacić możesz w urzędzie pocztowym, przelewem bankowym - forma dowolna
    Poczta Polska na stronie WWW twierdzi coś innego.:-)
    Tylko KRETYŃSKA książeczka.

  • 57. Data: 2004-07-28 14:55:32
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Kamil Jońca napisał/a:
    >Jeszcze tego nie zdjęli ?
    Kiedy wklejałem link, to było.:-)

  • 58. Data: 2004-07-28 15:03:08
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Artur Drzewiecki:
    > I na nic się nie zda, bo od osób fizycznych wg poczty książeczki są
    > obowiązkowe.

    Idą tropem telekomunikacji, widzę. Też chcą płacić kary w antymonopolowym
    (mieć wyroki w zasadzie).
    Pozdr. Dulek

  • 59. Data: 2004-07-28 15:30:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Jeszcze tego nie zdjęli ?
    > KJ(płacący 2 lata temu i rok temu przelewem zmBanku)

    ja place tak juz ponad 20 lat :-)
    najpierw zlecenia stale z banku a ostatnie chyba 3 lata przelewem z Fortisa

    jak kiedy bank Gdanski placil zlecenie to sam zmienial kwoty - jak nie zmienil i
    wyslal przelew 19 stycznia chyba o 90 groszy za malo to dostalem ponaglenie w
    sprawie niedoplaty poleconym nadanym juz 23 stycznia !!!
    *** blad ***

  • 60. Data: 2004-07-28 17:04:28
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > skarg/wniosków/mandatów/podobnych?
    >
    > czy mogę sam spowodować uszkodzenie na czas kontroli, które usunę i
    > przywrócę sprawność "pokontrolnie"? czy tez uszkodzenie musi mieć
    > charakter trwały?

    halo - halo? panie "krzysztofffo"!
    panie kontrolerze!

    czy jako biegły w sprawach kontroli tabliczek telewizorów oraz obnażania
    niuczciwości ludzi unikających płacenia abonamentu odpowiesz na moje
    (postawione - ostatnie linijki cytowania) pytania?

    z góry dziekuję za pomoc i odpowiedź

    zbyszko janke