  • 1. Data: 2004-07-27 09:10:09
    Temat: odszkodowanie
    Od: Wiktor<w...@i...pl>

    Witam

    Mam problem, kupilem dzialke składajaca sie z 3 dzialek, na jednej z
    nich biegnie droga publiczna. Jako własciciel wystapilem do Urzedu
    Miejskiego o odkupienie tej czesci, po 4 latach dostalem odpowiedz,
    ze owszem oni wyplaca odszkodowanie, ale poprzedniemu
    wlaścicielowi, powolujac sie na Dz.Ust. 133 paragraf 73.

    Co z tym zrobic??!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-27 09:35:04
    Temat: Re: odszkodowanie
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wiktor pisze:

    > Witam
    >
    > Mam problem, kupilem dzialke składajaca sie z 3 dzialek, na jednej z
    > nich biegnie droga publiczna.

    Cos nie gra...

    Jak Pan mogl kupic publiczna droge...

    > Jako własciciel wystapilem do Urzedu
    > Miejskiego o odkupienie tej czesci,

    Chcialpan odkupic droge ?

    > po 4 latach dostalem odpowiedz,
    > ze owszem oni wyplaca odszkodowanie, ale poprzedniemu
    > wlaścicielowi, powolujac sie na Dz.Ust. 133 paragraf 73.

    jakie odszkodowanie ?

    > Co z tym zrobic??!

    Mysle, ze trzeba wyjasnic sprawe "co jest czym".

    Jesli jest pan wlascicielem dzialki ktora uzytkuje gmina,
    to co ma do tego "poprzedni wlasciciel" ?

    Boguslaw