    From: "bombel" <B...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysokosc alimentow
    Date: Thu, 12 Jun 2003 09:55:35 +0200

    > praktycznie nic jednak ktoś wspomniał matka żyje z kimś a tatus to ???
    > itd.itd. to mnie skłoniło do napisania tych słow nie mają one jednak nic
    > wspólnego ze zdolnością /chęcią do wychowania i utrzymania czy
    > matka/ojciec będzie w związku z jakas osobą ...

    ej, zdaje się że to moje słowa przekręcasz (proszę czytaj uważnie), ja
    napisałem że bezrobotna matka zyje na utrzymaniu przyjaciela (i nic nie
    pisałem czy się z nim p****y czy nie, bo to nie ma zadnego znaczenia), a
    chodziło mi o to że opiekę nad dzieckiem powierza sie bezrobotnej matce, bez
    srodków do zycia, skoro idzie o dobro dziecka to opwinno ono zostać z
    rodzicem majacym pracę, mieszkanie, mogącym zapewnić podstawowe warunki
    materialne, a to co się robi (czytaj przypadek z wątku) to tak jakby wejść
    na pierwsze pietro przechodząc najpierw na ostatnie i spowrotem i mówić ze
    się troszczy o zdrowie.

    pozdrawiam,
    Andrzej.