  • Data: 2003-06-12 23:44:16
    Temat: Re: Odp: wysokosc alimentow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Jun 2003, Sandra wrote:

    >+ Użytkownik bombel <B...@w...pl> [...]
    >+ > chodziło mi o to że opiekę nad dzieckiem powierza sie bezrobotnej matce,
    >+
    >+ no fakt i co tylko dlatego ,że jest biedna ale w pełni zdolna do
    >+ wychowywania jedynie finanse mają ją eliminować?
    >+ nie tylko pieniądz odgrywa tu rolę

    Tak przyglądając się tekstom to odnoszę wrażenie że nikt
    nie ma odwagi napisać że po prostu zachodzi podejrzenie
    że owa matka część środków przysługujących *dziecku*
    weźmie *dla siebie*.
    Po ludzku mówiąc - nic dziwnego. Prawnie, a tym bardziej
    w przypadkach "zapiekłych"... niestrawne (o ile jej *nie*
    przysługują alimenty). Możemy sobie gdybać - ale prawo
    chyba stanowi tak jak napisałem, a nie jak ktokolwiek
    by chciał; dobrze myślę ?
    Tak BTW: weź pod uwagę że jeśli *oboje* rodzice byliby
    w tym samym stanie, to *być może* *musieliby* zrzec się
    wychowania dziecka. Niezależnie czy stanowiliby rodzinę
    czy nie, zgadza się ? Owszem, wybór straszny. Ale jak nie
    ma co jeść... I teraz matka w stanie jaki jest - ma część
    tego co ma (a raczej: nie ma) formalnie oddać dziecku.
    Hm...

    pozdrowienia, Gotfryd