    From: "bombel" <B...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysokosc alimentow
    Date: Tue, 10 Jun 2003 13:31:46 +0200

    > Jednak dziecko wychować i utrzymać trzeba, co to za ojciec co mając własne
    > dziecko, ucieka za granicę w strachu przed odpowiedzialnością. Rada nie na
    > miejscu.
    > Pozdrawiam Teresa

    wychować i utrzymać jak najbardziej, tylko w przedstawionej sytuacji dziecko
    wychowuje bezrobotna matka, żyjąca jeszcze na utrzymaniu jakiegoś
    przyjaciela, przecież w tej konkretnej sytuacji opieka nad dzieckiem powinna
    być przyznana ojcu (jego stać na jego wychowanie i utrzymanie) ale niestety
    prawo w polsce jest tak skonstruowane jak jest

    p.s. tylko nie próbuj mi wciskac że to matka tylko potrafi wychowywać
    dzieci, bo tak

    pozdrawiam,
    Andrzej dalej bez odpowiedzi.