    From: "Strzyga" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysokosc alimentow
    Date: Tue, 10 Jun 2003 12:55:38 +0200

    | to jest oczywiste .... i nie chodzi tu o pomniejszenie zasobow finansowych
    | dziecka, lecz mam powazne obawy co do sposobu rozchodzenia sie
    | przeznaczanych funduszy.

    Wydaje się, że w tej sytuacji nie będziesz miał na to wpływu. To już kwestia
    odpowiedzialności żony przed dzieckiem.

    | aktualnie place "jeszcze malzonce" 1200pln do tego kupuje lekarstwa,
    ubranka
    | ... ale mam zastrzezenia co do sposobu wydawania trj kwoty przez moja
    | malzonke.

    Sąd nie ustali tej kwestii, bo żona będzie twierdzić coś przeciwnego.

    | dodatkowa rzecza jest to ze zostawiam mieszkanie dziecku, oczywiscie zonie
    | tez ... nie wiem wlasnie czy powinienem walczyc o rozwod z orzekaniem o
    | winie, czy na spokojnie przeprowadzic rozwod bez orzekania o winie
    (glownym
    | powodem rozpadu pozycia byla zdrada)

    Jeżeli naprawdę powodem rozpadu była zdrada żony, należy przeprowadzić
    rozwód z orzekaniem o winie. W takiej sytuacji, w przyszłości żona nie
    będzie mogła starać się o alimenty na siebie. A bardzo możliwe, że zrobi
    tak, gdyż sporo zarabiasz i często takie wspólne pomieszkiwanie ze
    "znajomym" żle się kończy, gdy zauroczenie mija a pieniędzy brak.

    | Myslicie ze powinienem zaangazowac w to profesjonaliste?

    Chyba tak, przynajmniej na początek, zanim się nie otrzaskasz ze sprawami
    sądowymi.
    Pozdrawiam Teresa