  • Data: 2006-11-29 16:12:59
    Temat: Re: wyrok w zawieszeniu a kajdanki
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dośc jasno napisałem, Sąd orzekł karę i postanowił zawiesić jej wykonanie,
    > czyli gość dostał "zawiasy".

    I czemu myślisz, że nie zrozumiem?

    > W którym momencie jest on "wolnym człowiekiem"?

    Po uchyleniu aresztu. Przecież wyrok nie jest prawomocny. Prokurator
    zaskarży i może być po "zawiasach"

    > Czy po ogłoszeniu wyroku, nie staje się jakby już "cywilem" a nie
    > "aresztowanym"?

    Nie.

    > Chodzi mi głównie o te kajdanki, bo skoro człowieka odporwadzają do aresztu,
    > tylko po to aby się spakował i na wolność to nie rozumiem.

    Nie. Jak sąd uchyla areszt to puszczają od razu i musisz do aresztu po
    swoje rzeczy udać się własnym transportem.
    Skoro były aresztant nie ma przy sobie pieniędzy to zazwyczaj ma jeszcze
    problem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam