  • Data: 2006-11-29 17:31:17
    Temat: Re: wyrok w zawieszeniu a kajdanki
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jacobs napisał(a):

    > Dlatego moje pytanie, w którym momencie już nie mają prawa go skuć?

    Przecież ci już napisałem. Po uchyleniu aresztu.

    > Sąd w sentencji wyroku, zaliczył pobyt w areszcie na poczet kary, a resztę
    > zawiesił.

    A przypadkiem sąd nie wydał jeszcze jednego postanowienia? A może
    przypadkiem był to już sąd II Instancji? Jak będziesz cedził informacje
    to niewiele ssie dowiesz.

    > Areszt jest przy sądzie, strażnicy skuli gościa z powrotem i zaprowadzili do
    aresztu po aby zabrał swoje rzeczy i wypuścili na wolność.
    > Czy postąpili słusznie?

    Przeczytaj sobie art. 19 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 26 kwietnia 1996 r. o
    Służbie Więziennej (Dz.U.96.61.283 z późniejszymi zmianami)- tam masz
    odpowiedź.
    Zresztą odpowiedź masz też wyżej.

    --
    @ Johnson