  • 21. Data: 2011-11-02 08:53:55
    Temat: Re: wyroby z kości słoniowej - Norwegia i Szwajcaria
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 1 Nov 2011 23:17:23 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > szynke jesz?

    Nie, a ty?
    --
    marcin

  • 22. Data: 2011-11-02 10:44:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2011 18:54:25 +0100, zly napisał(a):

    > Wtedy jakoś inaczej pozyskiwało się materiał?

    Tak samo - z padłych zwierząt oraz legalnych odstrzałów.

    Henry

  • 23. Data: 2011-11-02 12:35:16
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 11:44:43 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Tak samo - z padłych zwierząt oraz legalnych odstrzałów.

    :)

    --
    marcin

  • 24. Data: 2011-11-02 14:00:44
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message
    > Nie, a ty?

    i skorzanego paska\butow\portfela tez nie posiadasz?

  • 25. Data: 2011-11-02 21:20:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zly wrote:

    > Z klawiszami z kości słoniowej? Owszem.

    albowiem ponieważ gdyż...

    czemu handel starym pianinem z sprzed 46 roku ma narażać handlującego na
    kłopoty?

    co gorzej w RP można było jeszcze nie tak dawno kupować legalnie wyroby
    jubilerskie z elementami z kości słoniowej.

  • 26. Data: 2011-11-02 22:29:09
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 14:00:44 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > i skorzanego paska\butow\portfela tez nie posiadasz?

    Staram się jak mogę. Rozumiem, że ty jesteś z takich jak ja dla których tak
    samo złe jest kłusownictwo i okaleczanie zwierząt dla ozdoby jak i hodowle
    w celach karmowych?
    --
    marcin

  • 27. Data: 2011-11-03 13:55:06
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message
    > Staram się jak mogę. Rozumiem, że ty jesteś z takich jak ja dla których tak
    > samo złe jest kłusownictwo i okaleczanie zwierząt dla ozdoby jak i hodowle
    > w celach karmowych?

    smiem twierdzic ze sloniowi wisi czy zostal zabity dla kosci czy na steki

    im wieksza i bardziej absurdalna walka z czyms takim tym bardziej cena rosnie,
    im bardziej cena rosnie tym wiecej ludzi sie klusownictwo skusi...