  • 21. Data: 2011-06-03 09:17:32
    Temat: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.06.2011 11:12, Misiek pisze:
    > to do Nich nalezy odlaczenie i pilnowanie tego.
    > Jesli tankujesz paliwo, mowisz ze masz 100 zeta i wiecej nie masz ani
    > grosza a wleja ci za 120? "bo mu sie rozpedzilo" ? to co?

    To ma zapłacić to raz, a dwa że tutaj mu nic nie wlewają. Sam ciągnie.
    Oni tylko nie zablokowali dystrybutora.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2011-06-03 11:05:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > Jesli tankujesz paliwo, mowisz ze masz 100 zeta i wiecej nie masz ani
    > grosza a wleja ci za 120? "bo mu sie rozpedzilo" ? to co?

    Nico, niech sobie wyleje. Co to ma do bezumownego korzystania ? Jest
    oczywiste, że jak klient korzystał to zapłata należy się. Nie wiadomo tylko
    jaka. Jeśli natomiast nie wiadomo czy klient korzystał to podstawy zapłaty
    nie ma.

  • 23. Data: 2011-06-03 12:23:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/3/2011 4:07 AM, Misiek wrote:
    > Tyle ze to ewidentna ICH wina. On zrezygnowal z icjh uslug, dopelnil
    > wszystkich formalnosci ktorych powinien (skuteczne wypwiedzenie,
    > dostarczone rowniez skutecznie), wiec... oni moga spadac na drzewo.

    Nie dopełnił.
    Nie przestał korzystać mimo, że to zadeklarował wypowiadając umowę.

    Jeśli na tym samym kablu miała być uruchomiona inna usługa od innego
    operatora to oczekiwałbym potwierdzenia od operatora, że usługe
    podłączył i można korzystać.
    Wówczas jeśli po tym czasie stary się odezwie, że chce kasy bo on ciągle
    tam jest to z pretensjami i żądanie zwrotu różnicy w cenie usług
    pofatygowałbym się do nowego operatora.

  • 24. Data: 2011-06-03 12:24:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/3/2011 4:08 AM, Misiek wrote:

    > Nie do niego nalezy pilnowanie zeby byc odlaczonym.

    ależ został odłączony. sam się odłączył wypowiadając umowę. teraz tylko
    niech nie korzysta.
    Czy naprawdę trzeba przecinać fizycznie kabel? Zadeklarował wypowiadjąc
    umowę, że nie bedzie korzystał to nich nie korzysta.

  • 25. Data: 2011-06-03 12:26:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/3/2011 4:12 AM, Misiek wrote:
> [...]
    > Jesli tankujesz paliwo, mowisz ze masz 100 zeta i wiecej nie masz ani
    > grosza a wleja ci za 120? "bo mu sie rozpedzilo" ? to co?

    to nie oni dzwonią do niego tylko on dzowni.
    jak masz stówe, a wlejesz za 120 to masz jeszcze 20 do zapłacenia.

    jeśli wynajmniejsz mieszkanie i umowa ci się zakończy, ale ją wypowiesz,
    ale się nie wyprowadzisz, to uważasz, że po czasie umowy nie masz
    obowiązku zapłacić?

  • 26. Data: 2011-06-03 12:42:37
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > pod domem, a potem wypowiesz umowę i nadal będziesz wyjadał hotdogi, to
    > powiesz, że wina gościa, bo słabo zabezpieczył budkę?
    >
    > Albo wykupisz abonament na granie w tenisa na korcie i go potem
    > wypowiesz.... I co, będziesz dalej grał bez opłat, bo właściciel nie
    > postawił ochroniarza na wejściu?
    >
    > Kwestia czy zabezpieczeniem wejścia na kort jest brama z ochroniarzem
    > czy tabliczka ,,kort dostępny tylko dla abonentów'' to rzecz wtórna.
    > Tak samo tu. To czy zadziała zabezpieczenie techniczne i odetnie go od
    > sieci, czy nie zadziała, to rzecz wtórna.

    To rzecz podstawowa. Napisal przeciez ze zawarl umowe z innym operatorem
    sieci telefonicznej. Mial obowiazek sprawdzania ? Nie, nie mial.
    Na internet mogl wejsc "przez roztargnienie" lub "z przyzwyczajenia"...
    Mieszasz pojecia podajac tu zupelnie niepasujace przyklady.
    Zazadal odlaczenia (poprzez skuteczne zlozenie wypowiedzenia)? tak.
    Przyjeli jego wypowiedzenie? tak. Nie odlaczyli go? mimo ze juz zadna umowa
    ich z nim nie laczy? NIe. Czemu wiec ma nie skorzystac? Skorzystac z ich
    nieudolnosci?
    Braku profesjonalizmu? czy zwyklego niedbalstwa?

  • 27. Data: 2011-06-03 12:44:20
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 07:23:02 -0500, witek napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeśli na tym samym kablu miała być uruchomiona inna usługa od innego
    > operatora to oczekiwałbym potwierdzenia od operatora, że usługe

    W jaki sposób ma uzyskać potwierdzenie uruchomienia, jak nie poprzez np.
    wybranie nr telefonicznego ichniego BOK?
    Troć jak podnoszę słuchawkę, i mam sygnał, ma od północy działać "nowy
    operator" - to dlaczego miałbym biegać po mieście i szukać budki
    telefonicznej "by się dowiedzieć"?
    oczywistym jest że wówczas "staremu operatorowi" przysługuje opłata za to
    połączenie, ale nic ponadto. No i oczywiście od "nowego operatora"
    przysługiwać będzie nienaliczanie opłaty abonamentowej za ten dzień (bo
    wszak nie doszło do rozpoczęcia świadczenia usługi).

  • 28. Data: 2011-06-03 12:44:22
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > Wówczas jeśli po tym czasie stary się odezwie, że chce kasy bo on ciągle
    > tam jest to z pretensjami i żądanie zwrotu różnicy w cenie usług

    wypowiadajac umowe zlozyl zadanie odciecia go od ich linii. Oni to zadanie
    przyjeli przyjmujac wypowiedzenie. Mozna sie "poslizgnac" o dzien czy dwa...
    ale to pewnie trwa duzo dliuzej i to ich problem, nie klienta kto zaplaci.
    Zapewne nikt, lub ktos odpowiedzialny za odlaczenie go od interka.

  • 29. Data: 2011-06-03 12:45:48
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > To ma zapłacić to raz, a dwa że tutaj mu nic nie wlewają. Sam ciągnie.
    > Oni tylko nie zablokowali dystrybutora.

    Wlasnie, nie zablokowali dystrybutora na owych deklarowanych 100 zlotych,
    wiec nie dopilnowali. Ich problem.

  • 30. Data: 2011-06-03 12:46:40
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    >

    > jeśli wynajmniejsz mieszkanie i umowa ci się zakończy, ale ją wypowiesz,
    > ale się nie wyprowadzisz, to uważasz, że po czasie umowy nie masz

    Bledny przyklad.