    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Date: Fri, 3 Jun 2011 14:44:20 +0200

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 07:23:02 -0500, witek napisał(a):

    > Nie przestał korzystać mimo, że to zadeklarował wypowiadając umowę.
    >
    > Jeśli na tym samym kablu miała być uruchomiona inna usługa od innego
    > operatora to oczekiwałbym potwierdzenia od operatora, że usługe
    > podłączył i można korzystać.

    W jaki sposób ma uzyskać potwierdzenie uruchomienia, jak nie poprzez np.
    wybranie nr telefonicznego ichniego BOK?
    Troć jak podnoszę słuchawkę, i mam sygnał, ma od północy działać "nowy
    operator" - to dlaczego miałbym biegać po mieście i szukać budki
    telefonicznej "by się dowiedzieć"?
    oczywistym jest że wówczas "staremu operatorowi" przysługuje opłata za to
    połączenie, ale nic ponadto. No i oczywiście od "nowego operatora"
    przysługiwać będzie nienaliczanie opłaty abonamentowej za ten dzień (bo
    wszak nie doszło do rozpoczęcia świadczenia usługi).