  • Data: 2009-07-02 16:37:31
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez pracodawce
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej K. aka Sesjusz wrote:

    > Nie mam ochoty na zarty i ironie

    To nie ironia. To troska o to, żebyś jeszcze raz
    dokładnie wszystko sprawdził. Skoro bowiem kilka osób
    tłumaczy Ci jak się ustala okres wypowiedzenia, a Ty uparcie
    twierdzisz i to już po kilku informacjach na ten temat, że "zabrakło Ci
    kilku dni",
    to mam chyba prawo sądzić, ze masz problem z interpretacją
    prostych spraw formalnych.
    Jak czytam, że dostałeś od pracodawcy "podanie",
    to mam chyba prawo sądzić, że albo coś źle zrozumiałeś,
    albo ten pracodawca wykorzystując Twoją nieznajomość prawa
    podsunął Ci do podpisania coś zupełnie innego niż myślałeś.

    > Nie bywam tu na grupie i nie jestem mega wypasem w
    > kwestiach prawnych jak ma to miejsce u Ciebie

    Nie przesadzaj. Obowiązku znania prawa nie ma, ale za nieznajomość
    najczęściej się płaci. Proste tematy z życia codziennego
    takie jak zasady ruchu drogowego czy kodeks pracy warto poczytać.
    Przecież podpisując umowę o pracę przyjąłeś na siebie pewne zobowiązania
    i nie możesz udawać, że o nich nie wiesz. Podobnie jak wychodzisz na ulicę,
    to obowiązują Cię jakieś zasady, nawet jeśli nikt ich nie weryfikował
    egazminem.

    > zajrzysz na inne grupy pomoge Ci i nie bede ironizowac
    > z Twoich niewyspecjalizowanych okreslen i uogólnień, o ile
    > oczywiscie się takie pojawią.

    No nie wiem, Twoja galeria raczej mnie nie zachwyciła ;-)