  • Data: 2009-07-03 06:56:13
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez pracodawce
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W liście datowanym 2 lipca 2009 (18:37:31) napisano:

    > to mam chyba prawo sądzić, że albo coś źle zrozumiałeś,

    Oczywiscie ze masz prawo, ah Wy prawnicy, kiedys mialem dziewczyne po
    prawie na aplikacji, jak mi grozila to zawsze zaczynala od "mam
    prawo..." :)

    > No nie wiem, Twoja galeria raczej mnie nie zachwyciła ;-)

    A tam galeria. Administracja unixami, linuxami, programowanie,
    budowanie i implementowanie systemow serwerowych, sieci, tutaj moge
    sie kiedys odwdzieczyc ;)

    Dziekuje za rady, pomogliscie.

    --
    Pozdrowienia,