    From: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy przez pracodawce
    Date: Thu, 2 Jul 2009 13:45:02 +0200

    Witam!

    W liście datowanym 2 lipca 2009 (13:33:59) napisano:

    > Chociaż w zasadzie powinieneś mieć 3 dni.
    > za 1 miesiąc wypowiedzenia oraz 3-miesięczne odszkodowanie.

    Dzieki, sprawdzilem dokladniej:

    kwiecien - lipiec 2006: staż
    lipiec - wrzesien 2006: okres probny
    wrzesien 2006 - do teraz: na stałe

    Rozwiazanie umowy i papier dali mi pod koniec czerwca, tak wiec
    zabraklo mi miesiaca, a dokladnie kilku dni (!!) by był lipiec i
    wskoczyć na 3 miesięczny okres wypowiedzenia (bo od lipca 2006 bylem
    na okresie próbnym). Wiele mi wyjaśniłeś, uspokoiłeś że mi nie zabiorą
    kasy za wzięcie nadmiaru urlopu jak na dzisiejszą datę (urlop brany na
    zaś), i oswieciles ze moge wziac jeszcze 2 dni na szukanie roboty.

    To jak juz tak super Ci idzie ;) ... zostanie mi 9 dni urlopu
    wypoczynkowego, czy przechodzi do to kolejnej roboty którą zaczne w
    tym roku ? Powiedzmy, że zaczne pracowac u kogos we wrzesniu, sierpien
    sobie zrobie wolny, wiec 2,16 dnia mi odpadnie za sierpien bo nigdzie
    nie bede pracowac, zostanie mi 7 dni urlopu wypoczynkowego, powinno
    przejsc to do miejsca, w ktorym zaczne prace, zgadza sie ?

    Dziekuje Olgierd za pomoc !

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz