  • Data: 2009-07-02 12:13:56
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez pracodawce
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W liście datowanym 2 lipca 2009 (14:00:29) napisano:

    > Jakie podanie? To nie dostałeś wypowiedzenia?
    > A może Ty się zgodziłeś na porozumienie stron?

    Nie mam ochoty na zarty i ironie, na jedna juz Ci odpisalem kilka
    minut wczesniej. Nie bywam tu na grupie i nie jestem mega wypasem w
    kwestiach prawnych jak ma to miejsce u Ciebie, jednak kiedy zajrzysz na
    inne grupy pomoge Ci i nie bede ironizowac z Twoich
    niewyspecjalizowanych okreslen i uogólnień, o ile oczywiscie się takie
    pojawią.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz