  • Data: 2005-02-25 18:37:48
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy na nieokreślony
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cvnmpm$fc8$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie. Draństwo nie zależy od punktu widzenia. Draństwo jest po prostu
    > draństwem. W tym przypadku jest nim wymuszanie mniej korzystnych warunków
    > zatrudnienia grożąc wypowiedzeniem.

    No to ze mnie tez niezly dran jest (jesli chodzi o pracownikow najemnych).
    Niestety, pracobiorca na umowie o prace jest dla mnie takim samym
    "kontrahentem" jak kazdy inny. Jak kogos przyjmuje na umowe o prace (nigdy z
    wlasnej woli, czasami po prostu ktos jest w stanie to wynegocjowac), to po
    to aby generowal dla mnie zysk, a nie dla jego frajdy i dobrego samopoczucia
    psychicznego. Bo najbardziej to bym wolal nikogo nie zatrudniac i sam tez
    lezec do gory dupa, a kaska zeby sama doplywala. W przypadku zatrudniania
    kogokolwiek chodzi o zyski tego, kto zatrudnia. Umowa o prace jest
    "maksymalnie upierdliwa" dla mikro-firmy, z punktu widzenia zusowego i
    PIP'owego, urlopow, zwolnien lekarskich itd. A jak ktos z pracobiorcow tego
    nie rozumie i ma żale nie wiadomo o co, droga wolna, niech zaklada wlasna
    firme. Albo niech idzie do szarej strefy.

    marekz