  • Data: 2005-02-25 19:44:43
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy na nieokreślony
    Od: "J.K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cvnqti$iee$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:cvnoe0$2cs8$1@mamut1.aster.pl Scottos

    > Tak.

    > Nie. KP art. 33 (mówimy o umowie ponad 6 m-cy).

    > Po pierwsze - to co powyżej.
    > Po drugie - mając już podpisane rozwiazanie umowy o pracę za porozumieniem
    > stron wcale nie musi dotrzymać słowa i podpisać nowej umowy na czas
    > określony.

    Koleżanka jest zatrudniona razem z innymi pracownikami. Ponad 20-tu.
    Jest to starsza już rodzina prowadząca interes ponad 25 lat i niektórzy
    pracują tam od 20-lat. Firma prawdopodobnie musi się zamknąć w okresie do
    max 2 lat.
    Powody zdrowotne właścicieli i ich wiek.
    W momencie zwolnienia tej liczby pracowników z powodów pracodawcym, musieli
    by oni
    sprzedać swój właściwie cały dobytek na pokrycie zobowiązań odszkodowawczych
    dla pracowników.
    Niektórzy starsi pracownicy to rozumieją i chcą iść na rękę. Ale czy
    pracodawca nie wkopie
    się w inną kabałę.Fakt. Nie wypowiada umowy. Jest to rozwiązanie za
    porozumieniem.
    Mocno skomplikowane są przepisy a i orzeczenia sądów pracy trochę tu
    dokładają.
    A z draństwem to dajcie sobie spokój. To nie ta strona medalu.

    J.K.