  • Data: 2004-10-21 16:26:55
    Temat: Re: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cl8lv0$dhg$1@news.onet.pl...

    > I według ciebie wszystko jest w porządku a to nie sa złodzieje? A ja to z
    > głodu mam paść?
    > No chyba ze wg twojego toku myślenia , skoro jestem biedny (z nie swojej
    > winy) to mam okraść kogoś innego bogatszego?
    > Wybacz ale ja nie byłem złodziejem i nawet gdybym padał z głodu to bym
    ludzi
    > nie okradał.

    Oczywiście z Twojego punktu widzenia sprawa wygląda zupełnie inaczej. Ale
    każdy ma swoje prawa: skoro właściciel ma prawo eksmitować rodzinę i z tego
    prawa korzysta, to wynajmujący ma prawo się bronić (m.in. okres ochronny) i
    też może z tego prawa korzystać. Każdy broni się jak może. Eska zadał
    właśnie takie pytanie: co mnie chroni? Nie chciał byc tu przez nikogo
    wyzywany lecz chciał dowiedzieć się jakie ma prawa w obecnej sytuacji. to
    grupa dla ludzi w jakikolwiek sposób związanych z prawem , a nie dla
    poszkodowanych właścicieli mieszkań na wynajem!
    A poza tym niesamowite miałeś szczęście, że już jako student miałeś
    nieruchomośc. Nie wszyscy pochodzą niestety z bogatych rodzin...