  • Data: 2004-10-21 20:14:49
    Temat: Odp: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Od: "NEW" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Feanor <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cl8hi4$3n0$...@n...onet.pl...

    > Jesteś złodziejem , zajmujesz czyjąś własność nie płacąc za nią a do tego
    > jeszcze kombinujesz jak by tu uprzykrzyć życie właścicielowi.
    > Dla mnie jesteś dnem społecznym i nie oczekuj pomocy.

    Feanor, mocno napisane, ale albo tak albo siak
    tez jestem synem (wnukiem) kamienicznikow ;)
    niestety panstwo chroni wciaz prawa lokatorow (co jest zupelnie rozbiezne z
    tolerowaniem
    drapieznego kapitalizmu gdzie indziej, vide chociazby zaklady energetyczne i
    wszystko to co
    zwiazane jest z utrzymaniem lokalu)

    pozdr
    mdr