  • Data: 2004-10-21 17:10:02
    Temat: Re: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nurich <n...@p...pierdu.com> wrote:
    > Eska podobnie jak ja mia? wcze?niej kas? na czynsz, ?ycie si? spieprzy?o i
    > zosta? bez niej.

    Skoro się spieprzyło, to ktoś musi pomóc - ale dlaczego akurat właściciel
    mieszkania i to wbrew swojej woli? Niech szuka tańszego mieszkania, idzie do
    pomocy społecznej, poprosi o pomoc rodzinę, znajomych, niech żebrze na
    ulicach, niech kopie rowy - ale niech pomagają mu ci, którzy chcą mu pomóc,
    a nie Bogu ducha winny właściciel mieszkania, który Waszym zdaniem ma
    pomagać, 'bo tak, bo nam jest źle, bo się należy'.

    P.