  • Data: 2004-10-21 17:01:41
    Temat: Re: wypowiedzenia najmu , co mnie chroni?
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A właściwie to ciekawi mnie twoje zdanie z punktu widzenia zło... (eee
    powstrzymam nerwy ale tylko na chwilę) najemcy,
    co ja jako własciciel w sytuacji , którą opisłaem wg ciebie powinienem
    zrobić ? Pytam poważnie.
    Pytam poważnie , wiec PROSZĘ o rzeczową i konkretną wypowiedż (nie mydlenie
    wody w stylu Leppera ) , skoro jesteś nauczycielem to nie powinieneś mieć z
    tym problemów.

    Dziękuję.

    Pozdr.