    From: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyplata ubezpieczenia za robocizne ?
    Date: Fri, 25 Nov 2005 08:29:05 +0100

    > Zadac to sobie mozna , ja chce od totka kumulacje na moje konto prywatne
    :))

    > Polisa reguluje ubezpieczenie sprzet . Nie zdziw sie jak dostaniesz wycene
    > za sprzet gdzie bedzie napisane duzo mniej niz miales na polisie . Jakies
    > szczegolne zasady amortyzacji i spadku ceny sprzetu komputerowego .

    A kto powiedzial ze polisa reguluje sprzet ? To nie moja wina wiec idzie z
    czyjegos OC. Jezeli ponioslem koszty robocizny to tez powinna mi zostac
    zwrocona ta kasa.

    > Jezeli 1,5 roku temu kupiles P III 1 giga za hmm 4000 PLN w zestawie , to
    > teraz taki zestaw dostaniesz za 1000 PLN . Uwazaj jak ubezpieczalnia
    bedzie
    > robic wycene ....

    A tu to sie nie dziwie. Normalne.
    Choc z jedna rzecza wiem, ze bede wlaczyl. Mialem jedna specjalistyczna
    karte za kilka tys zl. Teraz juz takiej nie kupie, bo zastapily je nowsze
    modele - do tego drozsze niz ja wtedy tamta kupowalem. Nie ienteresuje mnie
    zwrot kasy za tamta. Ja chce miec karte !! Byle jaka. Nawet ze starego typu.

    Fantom