  • 1. Data: 2005-11-24 08:02:45
    Temat: wyplata ubezpieczenia za robocizne ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jestesmy firma.
    Biuro i siedzibe mamy w jednym miescie, a sklep w innym miescie. Ostatnio w
    tym sklepie zdazyla sie szkoda ubezpieczeniowa (zalanie). Padlo troche
    sprzetu komputerowego. No i pytanko : ze za sprzet zwrot kasy to logiczne.
    Ale co z jakas robocizna ? Przyjazd informatyka z miasta/siedziby, wymiana
    sprzetu itp ? Czy za to tez powinnismy zadac kasy ?

    Fantom

  • 2. Data: 2005-11-24 17:29:35
    Temat: Re: wyplata ubezpieczenia za robocizne ?
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale co z jakas robocizna ? Przyjazd informatyka z miasta/siedziby, wymiana
    > sprzetu itp ? Czy za to tez powinnismy zadac kasy ?

    Zadac to sobie mozna , ja chce od totka kumulacje na moje konto prywatne :))

    Polisa reguluje ubezpieczenie sprzet . Nie zdziw sie jak dostaniesz wycene
    za sprzet gdzie bedzie napisane duzo mniej niz miales na polisie . Jakies
    szczegolne zasady amortyzacji i spadku ceny sprzetu komputerowego .

    Jezeli 1,5 roku temu kupiles P III 1 giga za hmm 4000 PLN w zestawie , to
    teraz taki zestaw dostaniesz za 1000 PLN . Uwazaj jak ubezpieczalnia bedzie
    robic wycene ....

    J.

  • 3. Data: 2005-11-25 07:29:05
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > za sprzet gdzie bedzie napisane duzo mniej niz miales na polisie . Jakies
    > szczegolne zasady amortyzacji i spadku ceny sprzetu komputerowego .

    A kto powiedzial ze polisa reguluje sprzet ? To nie moja wina wiec idzie z
    czyjegos OC. Jezeli ponioslem koszty robocizny to tez powinna mi zostac
    zwrocona ta kasa.

    > Jezeli 1,5 roku temu kupiles P III 1 giga za hmm 4000 PLN w zestawie , to
    > teraz taki zestaw dostaniesz za 1000 PLN . Uwazaj jak ubezpieczalnia
    bedzie
    > robic wycene ....

    A tu to sie nie dziwie. Normalne.
    Choc z jedna rzecza wiem, ze bede wlaczyl. Mialem jedna specjalistyczna
    karte za kilka tys zl. Teraz juz takiej nie kupie, bo zastapily je nowsze
    modele - do tego drozsze niz ja wtedy tamta kupowalem. Nie ienteresuje mnie
    zwrot kasy za tamta. Ja chce miec karte !! Byle jaka. Nawet ze starego typu.

    Fantom