  • Data: 2024-01-25 11:34:58
    Temat: Re: wypadek z wodzisławia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Jan 2024 06:42:28 +0100, Shrek wrote:

    > Może nie dokładnie o to chodziło, ale widać że jednak presja ma sens.

    Znikomy, bo widac wczesniej kierowcy nie uciekali.

    Pijani byli od razu zatrzymywani i aresztowani,
    trzeźwym ostatecznie sąd dawał karę w zawiasach, więc po co
    zatrzymywać.
    Chyba, zeby na parę godzin, zeby od razu zarzuty postawić, bo bez
    zarzutu to nawet przesłuchac nie można :-P

    No ale zdarzyło sie Sokratesa, Frog, teraz BMW..

    Przed laty we wroclawiu był wypadek, gdy kierowca wpadl w poslizg na
    zakrecie, wybil sie na kraweżniku, odbił od płotu, i wylądował na
    dachu na drodze. Tylko ze po chodniku akurat mama z dziecmi
    przechodziła.
    Jak mu trochę pózniej chcieli postawic zarzuty, to się okazało,
    ze poszedł na pielgrzymkę. No ale Czestochowa to nie Dubai,
    zakładam ze z pielgrzymki wrócił, sie zgłosił, no chyba ze policjanci
    sie udali na poszukiwania.

    A pielgrzymka ... w zasadzie uzasadniona :-)

    > No dobra - ale za co on go konkretnie zatrzymali - zagrożenie wysoką
    > karą, po prostu trzy trupy, czy że nie miał prawka?

    trup i wysokie prawdopodobienstwo sprawstwa zdarzenia, to zagrozenie
    karą cos chyba do 8 lat, OIDP. Przynajmniej kodeksowo, bo sąd raczej
    zawiasy by dał ... gdyby nie te cofnięte uprawnienia za punkty.
    Tez nie znamy szczegółów.

    Przy czym nawet nie wiem czy zatrzymali, bo najpierw trafił do
    szpitala, potem "postawiono zarzuty" (gdzie - na komendzie?),
    a prokurator nie wiemy czy aresztował.

    https://tvn24.pl/katowice/wodzislaw-slaski-tragiczny
    -wypadek-zginelo-trzech-nastolatkow-nagranie-z-monit
    oringu-7725215

    J.